2009. április 23., csütörtök

THE SUN AND THE MOON AND THE STARS

A Nap, a Hold, és a Csillagok

Egy finom mozdulattal,
Az Úr segít nekem,
Mindentől megszabadítva,
Áruba bocsájt engem.
Egy árva szó még
Kimondásra vár,
De nem hallom a neved
És ez okozza vesztem.

A Nap és a Hold, a Csillagok és az Égbolt
Együtt nevetnek -
Nem egyszer látták már ezt!
Akárcsak a fák lombjait fésülő szél,
és a tengerek felszínét fodrozó hullámok,
Mind együtt nevetnek,
Hiszen mi mást tehetnének?

Egy gyengéd érintés,
S máris kiszolgáltatott vagyok!
Ez már az érzékeimnek is túl sok…
Egy egyszerű lélegzet,
Megtagad engem,
Minden alkalommal, ha nem vagy itt
Mellettem.

A Nap és a Hold, a Csillagok és az Égbolt
Együtt nevetnek -
Nem egyszer látták már ezt!
Akárcsak a fák lombjait fésülő szél,
és a tengerek felszínét fodrozó hullámok,
Mind együtt nevetnek,
Hiszen mi mást tehetnének?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése