2009. február 28., szombat

MAGYARUL: ROSSZ!


WRONG

Rossz helyre születtem,
Rossz csillagzat alatt,
Rossz erők játékszerének,
Rossz döntéseim
Rossz útra tereltek,
Rosszkor voltam rossz helyen
Nincs rá okom, mégis megtettem
Rossz napján egy rossz hétnek
Alapjaiban rosszul álltam neki mindennek
Rosszul
Rosszul

Valami nem stimmel velem
A sejtjeimben,
Valami nem stimmel velem
Ezt örököltem
Rossz adottságokat, rossz géneket,
Rossz céljaim nem szentesítik rossz eszközeimet
Egy rossz tervben,
Rossz kezekben,
Rossz embernek szánt rossz elképzelésekben
Negatív hatások, ócska hazugságok
Rossz kérdésekre adott rossz válaszok
Rosszak
Rosszak

Rossz dob ütemére meneteltem
Rossz emberek gyűrűjűben,
Rossz energiát sugározva szét,
Rossz jelszavakat kántálva,
Rossz jelképeket használva:
Egy rossz meggyőződését
Egy rossz krónika rossz lapjára kerültem,
Mert rossz tanokat rosszul értelmeztem
Rosszat cselekedtem minden átkozott éjjel,
Addig játszva a zajjal, míg az dallammal nem ért fel
Rosszat
Rosszat

Oly régóta
Rossz

Rossz helyre születtem,
Rossz csillagzat alatt,
Rossz erők játékszerének,
Rossz döntéseim
Rossz útra tereltek,
Rosszkor voltam rossz helyen
Nincs rá okom, mégis megtettem
Rossz napján egy rossz hétnek
Alapjaiban rosszul álltam neki mindennek

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése